NEWS – LAST 5 ITEMS

Op Srl: hoses
Bucap: filing documents and electronic document management
Veneta Acciai: ball valves , safety valves
Grassi Software: lottery software lotto
Innovatica: Security and anti-theft systems
Tess Ltd., air-conditioning and air-conditioning systems in Milan

 

The market

The Italian insurance and financial products market is made up of about 250 insurance companies which charge about 10% of the European total in premiums [1]. Since 1 July 1994 they have freedom of decision to be fixed for policies, which has led to considerable competitiveness (especially after the condemnation of cartel agreements in the last years of the last century). Of these companies, 62% (weighed by number of employees) have somehow adopted the internet channel [2] (with a hard core of 14% that has adopted it significantly). Shortly compared to 92% in Germany and 74% in average in Europe of 7.

L’assicurazione è molto importante in quanto le spesemedichesonodiventatiesorbitantiora. Non è possibileignorarel’assicurazionemedica come tuttihannobisogno di cure mediche prima o poi. Siti Web di assicurazione online hannosicuramenteresopiù facile accedere a questecompagnie di assicurazione. Anche se l’assicurazione è disponibile, ma non puòessere citato in giudizio per disturbipiùpiccolispesso. Quindi, per le malattieminori come disturbidellostomaco, piccolidolori e dolori di diverse varietà di personeancoracontaresualcunirimedicasalinghi e farmaci OTC. Arthrolon è una crema efficacechevieneutilizzato da persone in tuttoilmondo.

Si tratta di unaformulazioneunicasviluppata da medici e ricercatoricheaiutaefficacementeadaffrontare le malattieconnesseaimuscoli e alleossa. Questo è statoprogettato per penetrare in profonditàneidiversi strati dellapelle. Gliingredienti poi agiresultessutomuscolare e contribuire a rafforzareilsistemaimmunitariocheaiutatuttinelprocesso di guarigione. L’usocostantedella crema puòcontribuire a ristabilire le funzionideimuscoli e liberarsi lentamente del dolorecompletamente. Naturalmente, tale farmaco è disponibile per le malattiepiùpiccole, ma le malattieprincipalihannobisogno di trattamentipiùcostosied è per questochel’assicurazionediventaassolutamenteessenziale. Servizi di assicurazione on-line rendono molto facilmenteaccessibile a tutti

63% of Italian insurance companies have a website and 8% think to build it this year.

Despite this, the online consumer insurance market in Italy is the one with the highest turnover volumes with 140 million euros [3]. In fact, it accounts for 20% of total Italian consumer electronic commerce.